Club can't handle me

Det blev utgång igår iallafall. Först middag och mys som Celina hade fixat grymt bra, kul med att träffa fler av hennes vänner alla var helt underbara. Efter det drog vi till Frimis, jag hängde med in en timme eller så, hade ändå vip och gratis entré så kunde lika gärna hänga med in en sväng. Det va kul men jag tror nog att fredags-utgångarna är över för min del, det var för mycket små fjortisar där både på tjej och killfronten. Jag undrar faktiskt om en del ens hade fyllt 18... Så jag drog ganska snart därifrån. Men ikväll är vi påt igen, en god vän till mig fyler 19 så vi ska fira honom på ett eller annat sätt. Får se vart vinden vänder och vart vi hamnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0