Jersey Shore in MIA

Jag började kolla på Jersey Shore efter ungefär halva första säsongen och råkade fastna för det partyglada gänget. Nu drar flyttlasset från Jersey till Miami! Den andra säsongen har redan börjat i USA, jag har ingen aning om hur lång tid det kommer ta innan svenska MTV får in programmen men nördig som jag är har jag redan börjat kolla på de nya avsnitten. Kunde bara inte låta bli, den nya säsongen är galen och Ronnie ännu mer galen om det ens är möjligt.



Några citat:
Mike: Yeah I wuld like t place an order for pick-up please.
Pizzaguy: What's your name?
Mike: The Situation.
Pizzaguy: Your name?
Mike: That is Situation. Capital S-i-t-u-a-t-i-o-n.

Nicole "Snokie": Guys are douchebags and I hate them all. They don't know how to deal with women and I feel that's why the lesbian rate is going up in this country.

Kommentarer
Postat av: Shala

Alltså ingen knäcker jersey shore

2010-09-13 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0