Rule, Britannia!

Lyckades äntligen hitta de rosa och vita lacken från Isadora Graffiti Nails, nu letar jag bara efter det svarta. Måste säga att resultatet blev bättre än jag trodde, lacket börjar spricka direkt efter att man applicerat det. Passade även på att köpa det silvriga vanliga lacket, dels för att allt metalltrenden tagit fart nu i höst och dels för att jag tänkte att det skulle va snyggt att ha under Graffiti-lacken. Jag la silver under och målade sedan över med rosa Graffiti, det blev grymt snyggt!



Tycker för övrigt att Elle misslyckats med covern på årets septembernummer som ni ser i bakrunden, det ser bara rörigt och billigt ut. De senaste månaderna har de visat att de kan betydligt bättre så. Sverige bör den här månaden istället ta inspiration från The United Kingdom som har en snygg framsida på Emily Blunt, Rule Britannia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0