Hello

Va ju och såg dansken igår, sällskapet var hur trevligt som helst! Tina har välrdens underbaraste vänner, dock var dansken inte lika bra. I och för sig tycker jag inte ens att hans låtar är bra så kanske därför jag inte blev så imponerad, dessutom måste han va typ elitbrottare med tanke på öronen. Han såg lite ut som Nicke Nyfiken. Haha! Vill säga söt men kan verkligen inte göra det, kvällen var superkul iallafall. Kul att komma ut lite mitt i veckan istället för att bara sitta hemma. Nu blir det sängen för min del, känner att jag behöver mer sömn nu inatt än det blev igår. Sooo sweet dreams.. Imorgon blir det dejt med alla tjejerna samt lite andra vänner. Möjligen även utgång imorgon alltså. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0