Nära döden-upplevelse på Johnossi


Även om inte Johnossi är några favoriter så har de flera låtar som jag tycker är riktigt bra så det va grymt kul igår. Hade även bästa sällskapet i Lelja och Asmir så det kunde inte bli bättre. Lelja ville stå längst fram så jag tänkte ja självklart, men jag ångrade mig snart. Om man nu älskar Johnossi så mycket, varför vill man inte njuta av musiken då utan istället försöka mörda sig själv samt sin omgivning? Jag hamnade mitt i en grupp som gav sig på detta, till slut LÅG jag ner på någon annan människa medan jag såg min omgivning hoppandes ovanför mig. Skulle någon bara hoppa lite fel (vilket hände hela tiden) så skulle bli plattare än Håkan i Sunes sommar. Jag lyckades dra tag i några bredvid mig, hävde mig upp och armbådade mig bort därifrån vilket inte heller var helt enkelt jag lyckades nämligen ramla två gånger till på vägen därifrån. Till slut tog jag mig till ena kortsidan längst bort och där var det glest med folk och jag kände att jag kunde stå upprätt igen. Så där ställde jag mig och lyssnade på musiken istället för att bli ihjälmosad vilket kändes ganska bra.
Hörde några roliga kommentarer med som jag bara måste skriva. Kommentar till Johns sångröst: "Hör du hans röst?! Jag tror jag får orgasm på riktigt och jag skojjar inte den här gången!". Kommentar till Johns gitarrspelande: "Hur kan han göra så många saker samtidigt?! Jag förstår inte!! Det där är omöjligt för en vanlig dödlig!!". Kommentar till Oskars spel på trummor: "Jag har aldrig upplevt killar som spelar trummor sexiga förut, men herregud vad jag har ändrat mig nu...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0