Tekniktrassel

Har jag någon gång nämnt hur mycket jag hatar tekniska prylar just för att man aldrig riktigt kan lita på att de fungerar? För säkerhets skull nämner jag det nu. Internet har krånglat de senaste dagarna och därför har det varit lite dålig uppdatering fårn min sida. Nu ska dock problemet vara löst och jag hoppas på att det inte ska krångla något mer. Igår var jag och fixade den sista julklappen och tror det är rekord från min sida, idag kan jag bara njuta av julefriden. Känns otroligt skönt. Tänkte försöka fixa till mitt hår nu, igen jag vet, men är inte riktigt nöjd med den nyansen jag har jag tycker inte den passar mig alls. Så jag gör ett försök såhär dan innan jul haha ganska riskfyllt men vafan vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0