Tips till dig som har klädångest inför ikväll!

Klädpanik och ångestutbrott i garberoben? Been there, done that! Kanske inte "London-tjejen style" men ändå. Har man inte inhandlat något nytt inför ikväll eller om det är så att det man inhandlat helt plötsligt inte sitter snyggt eller att man känner sig obekväm i det så har jag några tips. Man ska under alla omständigheter inte ta på sig något som får en att känna sig det minsta obekväm, känner man sig inte snygg så kommer man heller inte att vara det för det skiner igenom. Jag har varit med om att ta på mig någonting som jag själv tycker är skitsnyggt men som egentligen inte alls är min stil och jag har känt mit lite obekväm som att alla vinklar inte är snygga ni vet, och det blir bara pannkaka av allt. Har man en känsla av att det inte sitter bra så gör det oftast inte det heller hur mycket man än vill det. Ställer man sig i garderoben idag och känner att man verkligen inte har någonting att ha på sig, då ska man rota bland de mest neutrala kläderna (svart, vitt, beige, grått). Man behöver inte ha på sig färger och glitter bara för att det är nyår, ta något basplagg som du vet alltid funkar och matcha istället upp det med massor av snygga accesoarer. Det funkar alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0