Äntligen hemma

Okej då var man äntligen hemma efter en hel helg på bortaplan. Åkte ju hem till C.Löf i fredags och trodde egentligen att vi bara skulle hänga, men när jag kom dit så va dom redan salongsberusade och ville ut på krogen så dit drog vi. Det var helt okej, dagen därpå hjälpte jag Chris att städa hela hans lägenhet som såg ut som fan rent ut sagt. Det blev grymt snyggt, sedan blev det en sväng på stan för häng på nyöppnade gallerian och efter det drog jag hem till underbara Betty. Chris och gänget drog ut på lördagen med men jag hade verkligen ingen lust, ville hellre spendera lite kvalitetstid med Betty eftersom hon snart åker så vi hade hemmamys med te, popcorn och en Jim Carrey-komedi. Idag söndag kom jag hem, böt om och träffade sedan halva släkten för lite första adventsmys och alldeles för mycket fika. Nu klockan 19 är jag då äntligen hemma och är helt slut! Ska bara krypa ner i soffan och kolla någon film på tv, söndagsångesten är här. Jobb imorgon. Men det ska nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0