Backstage med Daniel Adams-Ray

Åh vilket drag det var på Ritz igår, väldigt mycket folk vilket kanske inte var så konstigt eftersom Daniel Adams-Ray var hedersperson. Spelningen var grymt bra! Han fick med alla mina favoritlåtar och vi stod dessutom längst fram på övervåningen så vi hade bara någon meter till där han stod och sjöng så vi såg extremt bra. Efteråt bestämde sig Betty och jag för att försöka hitta till där bandet hängde. Vi gick backstage lite nonchalant sådär och mötte någon som berättade exakt vart rummet där Daniel Adams-Ray med band höll hus. Jag, Betty och en kompis till Betty gick dit och mycket riktigt var de där allihopa, Daniel, bandet, några som jobbade på Ritz och sen vi. Jag vill poängtera att Daniel stod utan tröja med en handduk hängandes kring halsen och ja, han såg väldigt bra ut. Efter ett tag drog en man med oss lite åt sidan och frågade om vi hade bestämt oss, vi stod frågande och han undrade igen om vi hade bestämt oss för vem vi ville ligga med (då var inte Daniel på menyn ska jag väl tillägga). Vi sa att vi bara ville umgås och ha kul varpå han svarade att de flesta var över 30 och ville bara ha ett ligg för kvällen sen var det bra, så pekade han på en kille och frågade vem av oss som ville ligga med honom. Alla vi tre skakade på huvudet och vi kände oss lite stötta så vi bestämde oss för att gå därifrån. Nog för att man tänker att det är så det kan gå till så kom det ändå som lite av en chock när vi verkligen stod där och skulle välja. Nej tack och jag hoppas att inge tjej är så billig. Svart eller vitt? Nej allt däremellan tack.



Fick inte med mig kameran in såklart men hittade dessa bilder bland Meny's vimmelbilder. Den första på Daniel Adams'Ray och den andra på mig och en kompis. Ser lätt drogad ut med bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0