Då var det officiellt, alla mina vänner är utflugna

Eller ja nästan iallafall. Jag har kvar Lelja och Christopher, fast Christopher jobbar så mycket i Stockholm vilket är väldigt synd för mig men inte för hans plånbok. Känner mig lite smådeppig nu när jag sitter och läser Frida, Eve, Soph och Elins blogg från Sydney, blir bara sådär lite avundssjuk på solen och värmen. Men ser fram emot kvällen istället då det blir Daniel Adams-Ray på Ritz tillsammans med bästaste Betty som snart flyger iväg hon med. Ska se till att spendera så mycket tid som möjligt med henne nu innan hon åker till Spanien om 2 veckor. Ska snart iväg till jobbet nu så vi hörs senare, ipoden är fulladdad med Svart, vitt och allt däremellan så det kan nog bli en bra dag. Ciaaoooo


Kommentarer
Postat av: A

vart jobbar du?

2010-11-24 @ 09:31:57
Postat av: Tina

Du har kvar mig <3

2010-11-24 @ 14:31:17
URL: http://tinalarssons.blogspot.com
Postat av: Cityhanna

Hej A! Jag jobbar på ett lager som lagerarbetare för tillfället.

2010-11-24 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0