Godmorgon klockan är snart halv 6... PM!!!

Godmorgon alla läsare. Sov inte alls många timmar inatt så har sovit i princip hela dagen idag. Det är så roligt för jag känner mig nästan ännu mer trött nu än jag gjorde klockan 10 i morse då jag gick och la mig. Piggnar förhoppningsvis till samtidigt som jag hoppas kunna somna ikväll också såklart. När jag skriver godmorgon nu så förstår ni säkert att gårdagen var alldeles toppen! Kvällen började hemma hos Vassili och senare drog vi vidare till Liquid och umgicks lite för att sedan dra hem till Nick, som för övrigt har en alldeles sjuk våning där han bor ensam. Klockan blev mycket och som sagt inte så många timmars sömn, en händelserik kväll och natt minst sagt och grymt grymt trevlig. Ska slänga upp lite bilder senare det togs nämligen en del både lyckade och mindre lyckade haha. Ska väl äta frukost då, eller kanske hugger direkt in på lussebullarna för idag är det saffransbak som gäller! Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0