Jävla helvete!!

Jag blir så jävla irriterad på mig själv ibland! Jag framstår som så jävla organiserad, vilket jag egentligen är också(!!!), men helvete ibland kan jag virra till det så in i helvete. Ska ju på läkarundersökning imorgon och måste ha ett passliknande krt att sätta på papprena. Jag tog 4 stycken för cirka en månad sedan, men dom är ju såklart helt spårlöst försvunna. DOM FINNS INGENSTANS!! Hur kan 4 kort bara gå upp i rök?? Jag vet att jag såg dom för inte så jättelänge sedan och då la jag dom i plånboken, sen behövde jag ett till ansökan och klistrade på det. Efter det är dom helt borta. Helvete helvete helvete. Tror jag måste in idag och ta nya i panik, så jäääävla ovärt men vafan ska jag göra! Dessutom ser min nuvarande hårfärg rest ut sagt förjävlig ut så har ångest över det med. Varför finns det inte nån knapp att trycka på så det lyser eller låter där korten ligger? Det vore en bra uppfinning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0