Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt



Så jäkla kul att jag fått så många läsare! Kul att så många hittar hit. Torsdag idag så snart är det helg, blir att ta det lungt imorgon eftersom jag ska jobba på lördag. Ska nog ta och se Idol, eftersom hela min övriga familj ska till Karlstad och titta så ska jag väl se om jag kan skymta dom i publiken (är inte avundssjuk alls... hm!). Lördagskvällen är uppbokad då min kära vän och gamla klasskamrat samt blivande läkaren (ja jag måste få skryta lite!) Vassili kommer till Örebro från Göteborg, han fyller år på lördag så blir till att fira honom. Ser fram emot kvällen och att träffa lite vänner som man inte träffar varje dag längre. Idag då jäklar ska jag somna tidigare börjar 6 imorgon ååååhhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0