Smygstart av julpysslet

Tänkte va smart imorse att dra förbi USÖ och göra lungröntken direkt efter läkarundersökningen, men när jag skulle betala för parkering så funkade inte mitt kort i parkeringsautomaten, nehe tydligen hade jag inte ett sånt kort som fungerar där. Blev så irriterad så när jag hade svängt ut från parkeringen och skulle åka hem så råkar jag hamna i fel fil mitt i all trafik och blir tvungen att återigen köra in vid USÖ. Aa så kan det gå. Känns iallafall skönt att huvuddelen av läkarundersökningen är klar, även om jag måste röntka lungorna och bevisa att jag inte har aids och syfilis också haha! Nu sitter iallafall jag och lillasyster och fuskbörjar med julpysslet samtidigt som julmusiken står på i bakgrunden, hur mysigt som helst. Om julkänslan infinner sig, go for it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0