Halloween nostalgi

Tog mig upp imorse och drog iväg till jobbet, en lördag. Ganska bra gjort tycker jag. Igår va jag och klippte mig, tog bort topparna som va jävligt slitna så det känns skönt. Ska väl fixa till färgen nån gång nästa vecka så det också blir gjort. Idag är det väl Halloween? Eller var det igår? Jag blir så förvirrad för Alla Helgon och Halloween har ju delats upp nu så jag vet inte riktigt när man ska fira vad. Men en sak vet jag säkart, jag fullkomligt ÄLSKAR Halloween! Att klä ut sig måste ju va nått av det roligaste som finns, förra året fick jag verkligen till det. Då var jag kungen av pop himself, Michael Jackson. Jag blev utnämd till bästa utklädnad, såklart. Iår hade jag också storslagna planer men, vafan det är ju ingen hemma som vill gå all-in med mig! Vart tog alla människor vägen? De drog ut i världen, flyttade till andra städer, började plugga och skaffade sig jobb. Tråkigt. Men man kan klä ut sig när som helst under året tycker jag, så inom en snar framtid hoppas jag kunna få visa upp bästa utklädnaden igen. Idag blir jag istället nostalgisk över förra årets bilder..

Rebecka, 80-talet i sin rätta bemärkelse.


Sofia, från Vampire Diaries.


Elin, big i Japan!


Sophie alias Freddie Mercury.


Bethel som Cruella de Vil.


Erik, en tvättäkta Partille-Johnny.


Och så jaaaaag såklart! Som Michael himself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0