Onsdag


Lill-lördag. Firar med en kväll framför tv'n. Ska ju upp och jobba 7 imorgon med så lär gå och lägga mig hyfsat tidigt i alla fall. Det känns så grymt tråkigt att befinna sig i Sverige just nu, har suttit och kollat bilder från alla möjliga städer och vill bara åka nu nu nu! Dessutom åker min goda vän Sofia iväg på sin livs resa nästa vecka tillsammans med sin pojkvän. De drar till Indonesien för att stanna i minst 2 månader antagligen 3, jag är så stolt över henne för att hon verkligen har haft målet att åka utomlands i princip hela 3an och nu blir det alltså av! Imponerande och jag är stolt som en tupp! Fastän jag såklart är liiiiite smått avundssjuk på värmen de kommer ha de kommande månaderna. Men hon om någon är värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0