London Fashion Week - Burberry Prorsum

Effter att ha sett bilderna från Burberrys visning i London blir jag bara ännu gladare över superköpet jag gjorde för några år sedan. Jag skulle köpa en skinnjacka, det hade precis kommit på modet och jag tänkte att antingen så får det svida lite i plånboken och jag köper en modell jag verkligen vill ha i äkta material som håller länge, eller så köper jag en billig som håller över en säsong. Jag tänkte att skinnjacke-trenden förmodligen skulle hålla i sig så jag gick på det förstnämnda. Som tur var!! Är fortfarande överlycklig över min äkta (och dyra...) skinnjacka i riktig mc-modell som nu har hållt sig både i skick och på modet i flera flera år och som alltså fortfarande finns med på Burberrys lista över heta plagg i vår. Trenderna hos Burberry i vår är tufft, mc-jackigt, nitar, djurmönstrat och skinn. Här kommer lite bilder från visningen:


Kommentarer
Postat av: Chatra

vill så ha den fodrade burberry porsum skin pilot jackan i mörk brunt! önska att jag hade 24000 kr på kontot just nu!

2010-09-27 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0