London Fashion Week - Vivienne Westwood


Kommentarer
Postat av: beckswho

aaaah tror du mig om jag säger att jag såg en av hennes skapelser just a few weeeks ago;) kan knappt kalla det klänning för det var mer konst än freakkin kläder, helt stört, på visningen bars den av en modell på ashöga styltor för själva klänningen var så jääävla lång! fasen, kmr inte ihåg vad kollektionen hette lr vilken säsong d var för isf kunde du kollat in d på utube haha aa känns helt stört att faktiskt ha sett den på riktigt!

2010-09-27 @ 10:43:04
Postat av: Anonym

aaaah tror du mig om jag säger att jag såg en av hennes skapelser just a few weeeks ago;) kan knappt kalla det klänning för det var mer konst än freakkin kläder, helt stört, på visningen bars den av en modell på ashöga styltor för själva klänningen var så jääävla lång! fasen, kmr inte ihåg vad kollektionen hette lr vilken säsong d var för isf kunde du kollat in d på utube haha aa känns helt stört att faktiskt ha sett den på riktigt!

2010-09-27 @ 10:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0