Med solen i ögonen

Nyss hemkommen från jobbet som faktiskt gick ganska bra med tanke på att det är måndag. Helgen bestod av jobb (hm?), kräftor, solsken och umgänge med min underbara familj och pojkvän. Men nu laddar vi om inför en ny vecka och det känns som att jag har miljoner saker att fixa med. Planering inför nästa helg då jag tillsammans med två av mina närmsta vänner ska ner till Göteborg för att fira en annan av mina närmsta vänner som precis dragit ett flyttlass ner till Götet och som sedan en vecka tillbaka numera kan titulera sig 20-åring. Sedan måste jag se till att gå och ta kort till läkarundersökningen och visumet. Måste se till att skicka iväg en beställning från bokus och hinna med att träffa ett par vänner med. Fullt upp denna vecka med andra ord. Men ändå är det en klart godkänd början på veckan för då jag kom hem från jobbet var sängen bäddad, rummer såg snyggt ut och på ovansidan av min dator satt en rosa lapp med tre små, men ack så stora, ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0