Thank God It's Friday!!

Äntligen fredag! Lönefredag till och med och dessutom ringde Scorett mig helt oväntat idag efter jobbet! Skorna som jag vill ha skulle ju sluta säöljas typ, men tror att dom fått in en extra leverans för hon frågade opm jag fortfarande var interesserad, vilket jag såklart va för jag hoppade upp och ner. Så åker till Marieberg imorgon och ska köpa dom, äntligen äntligen! Ikväll blir det att fira Neyo's bästa kompis födelsedag, blir kul. Har ingen aning om hur kvällen kommer att se ut men det blir spännande. Ska göra mig iordning och åka nu så ciaaaaoooo så länge.


Kommentarer
Postat av: Bilalandrea

Thanks for the information

2011-08-29 @ 07:40:24
URL: http://bilalandrea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0