Tillbaka i Örebro!

Sådäääärja nu är jag tillbaka efter en wacko weekend i härliga Göteborg. Helgen har varit grym på alla vis, min nyinflyttade vän Rebecka har en så jäkla fin och lyxig lägenhet på Sten Sturegatan mitt i stan på cirka 5 minuters gångavstånf från Avenyn (ca 1 minuts sprintlopp dit, det kan jag basera på egna erfarenheter). Ska slänga upp lite bilder senare med. Vi besökte även en annan kompis bostad, en före detta klasskompis som numera pluggar till läkare i Göteborg och det va så komisky så vi höll på att dö när vi skulle åka dit! han pluggar till läkare, för att komma till honom tar man en spårvagn mot Sahlgrenska sjukhuset, man kliver av vid Medicinaregatan och går mot byggnaden där han bor på Doktor Belfrages gata... Herregud haha! Ne men som sagt, lägger snart upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0