We gon' party like it's yo bday

Är så otroligt trött så att jag skulle kunna somna nu om jag skulle försöka, det tror jag iallafall. Det känns som att det är många födelsedagar den här veckan, igår fyllde min underbara kusin 8 år, idag fyller min farmor år och den här veckan har även min polkväns bästa kompis fyllt år. Så som sagt, mycket födelsedagsfirande den här veckan, men det är kul. Ikväll har jag iallafall bestämt mig på riktigt (!) att jag ska gå och lägga mig tidigt. Jag orkar inte se ut som en jävla zombie på morgonen längre och det är för jobbigt att gå som i sömnen till jobbet, så ikväll ska jag verkligen! För er som väntar på uppdateringar från London behöver inte vänta länge, sitter och kikar igenom bilder från Burberrys visning just nu... Lägger upp på bloggen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0