Technology nej tack

I vanliga fall brukar jag hylla public service men idag så gör jag motsatsen. Svt play fungerar inte live om man befinnersig utanför Sveriges gränser, helt underbart bra. Har försökt att fixa så att det fungerar på något annat sätt men mina begränsade datakunskaper sätter ett tydligt stopp för det. Dessutom är jag själv hemma, eller ja Natalie är hemma men hon är sjuk. Alan och Celina är iväg på någon dagstrip med deras klasser, vet inte vad det är. Så har ingen som kan hjälpa mig heller, det vill säga Alan. Jaja inte så mycket att göra. Jäkla public service!!

Kommentarer
Postat av: Celleriiiii

Vad menaru med att Alan hjälper dig?? Jag kan ju ALLT om teknik.

2011-04-30 @ 03:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0