Världens bästa söndag


Egentligen brukar jag inte gilla söndagar särskilt mycket, man brukar sova alldeles för länge, dagen brukar flyga förbi och sen har man skolångest inför måndagen och pluggpanik över alla de läxor man inte hunnit göra färdigt. Men idag är det annorlunda, det är så grymt fint väder och jag har inte alls så mycket läxor som jag brukar. Har nyss kommit tillbaka från parken dit jag gick redan klockan 11 imorse för att plugga på lite tecken, kom hem och åt lunch samt kollade ett avsnitt av How I met your mother, lite senare när solen början sjunka och värmen med den så ska jag dra på mig joggingskorna och ge mig ut en sväng. Världens bästa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0