2011-08-29

Dagen börjar såhär och som ni ser så har jag äntligen fått upp tavlan bakom soffan, mormor hjälpte mig igår och efter många om och men fick vi äntligen upp den på väggen. Ska snart iväg till uni, är lite ledsen för att jag kommer missa semifinalerna på 110mh men det är inte så mycket att göra. Antar att det inte var någonsom missade Bolts supermiss igår... Själv tycker jag det var ganska kul.Han är mänklig han också och reglerna gäller för alla. Lite konstigt var det ändå, i en VM-final chansar man inte, speciellt inte när reglerna är som de är och han om någon behöver ju faktiskt inte chansa för att vara med i loppet. Ska bli spännande att se honom på 200m senare i veckan, jag gissar att han är aningen revanchsugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0