dag 2, uni

Dags för andra dagen på Uni, ska samlas allihopa för en rundvandring om cirka 20 min. Älskar att det bara tar typ 4 minuter att cykla till campus! Gårdagen var minst sagt FULSPÄCKAD med massor av "lära känna"-grejer men också kinesiskalektioner som drog igång direkt, för mig som varit i Kina och läst kinesiska innan så är det ganska lätt så det är skönt nu i början. Såhär ser iallafall dagen outfit ut, exklusive det obligatoriska pannbandet som vi skrev våra namn på igår. Ska dra på mig det sen. Jag vet inte när nästa uppdatering kommer, vet att det är rundvandring, lektioner och grillning ikväll som står på schemat. Vi hörs när vi hörs! Ha en underbart solig dag (såg väderprognosen vid 7-nyheterna så därför drog jag på mig shorts idag, kanske för sista gången....). XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0