De sista somriga dagarna

Hej alla glada! Har sprungit ärenden sen klockan 10 imorse, har även hunnit med en del shopping. Sprang runt på stan för att sedan avnjuta en lunch tillsammans med dagens tidning, otroligt underskattat att luncha med sig själv måste jag säga, tänker oavkortat på ett avsnitt ur Sex and the City där Carrie i slutet tar ett glas vin på en uteservering helt själv. En underbar scen tycker jag. Efter lunch hade jag en bokat tid hos en naprapat, senare under dagen lyckades jag även pricka in en drop in klippning, en kanondag med andra ord! Är på väg ut och ska hinna ta en promenad i det fina vädret innan solen går ner, det dröjer inte länge nu innan hösten är här. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0