Faran med reality-tv

Har börjat se serien Audrina som jag nämnt tigigare här på bloggen. Måste säga att det är hemskt att se... tyvärr. Det finns ett stort utbud av realityserier idag, Keeping up with the Kardashians, The Hills osv osv. Familjerna och människorna där är absolut speciella men ändå på ett roligt sätt som är kul att se då de ofta är bortskämda osv. Men i Audrina så är det bara hemskt att se framförallt hennes syster och hennes mamma som jag på riktigt tror har psykiska störningar. De är verkligen sjuka och så jäkla elaka!!!! Jag förstår inte, jag tror att den familjen trodde sig veta hur det går till i en "normal" familj och därför inte tyckte det var något konstigt att visa upp hur det gick till i deras familj men ooohhhh så FEL de hade. Jag tycker på riktigt synd om den familjen. Herregud. Knappt underhållande ens. Varför fortsätter jag ens se programmet? Har hunnit halvvägs, kommer säkert se hela serien så småningom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0