Upptäcksfärd på hoj

Har precis kommit tillbaka från en cykeltur på 1 timme.... Cyklade runt universitetsområdet och försökte memorera alla byggnader, får se hur det går haha, hittade också en perfekt nyasfalterad (rak) cykelväg som skulle vara perfekt för rullskridskor, sen lyckades jag också hitta ett motionsspår som inte är asfalterat inte alls långt härifrån. Perfekt! Kanske springer vilse men det får man i sånt fall ta med en klackspark. Får se när jag ska testa det, förhoppningsvis i början av veckan som kommer. Benen är lite sega och nu är jag vrålhungrig! Ska slänga ihop en sallad att ha till den supergoda lax- och stenbitsromsröran jag fick med mig hemifrån. Mmmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0