Veckans tema: hektiskt studentliv

Ojojoj vilken vecka!! Ska ta och sammanfatta den:

Måndag: Första dagen på tekniska högskolan i Linköping. Lärakänna-lekar, kinesiska lektioner, ännu mer lekar, mat, faddrar.
Tisdag: Rundvandring på campus, kinesiska lektioner, LIU-kort, lekar, grillning.
Onsdag: Kinesiska lektioner, lärakännaklassen-lekar, München Hoben ölfest.
Torsdag: Stadsvandring, Sushi, kinesiska lektioner, drinkar och middag med Debbie som var på besök.
Fredag: Kinesiska lektioner, information om studier vid LiTH, Fulsittning, fest på studentpuben hg.

En väldigt förenklad version av min första vecka på universitetet, har hafr så jäkla kul och känner att den här utbildningen kommer passa mig som hand i hanske! Är så nöjd!!!! Kommer missa ett utomhusdisco ikväll samt en pluggträff imorgon men det är det värt för just nu befinner jag mig hemma ("hemma"-hemma) igen och i eftermiddag ska vi allihopa på bröllop, faster Pia ska äntligen gifta sig! Kommer bli hur mysigt som helst, sen verkar det som att vädret också är på bra humör vilket uppskattas. Hoppas det håller i sig. Nu ska jag måla naglarna och kanske ta något att äta. Vi hörs senare! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0