googlar på youtube

Lite dålig uppdatering på grund av att jag just nu bara njuter av att vara hemma. Tänkte i alla fall lägga upp ett par av de klipp som jag sett den senaste tiden. Den första är från Arga Snickaren och beskriver ganska bra hur en kärfysiker gör när han ska rita ett rakt sträck... Ingenjörer alltså haha!
Den andra är ett reklamklipp som just nu går på TV och som handlar om pensionssparande. Själv blev jag oerhört lättad när jag såg den här reklamen för då jag insåg hur lång tid det är kvar tills dess (för min del alltså).
När de här reklamfilmerna börjar ta upp saker som "Var din första kärlek Nick Carter i Backstreet Boys?", "Är din favoritjulkalender genom alla tider Mysteriet på Greveholm?", "Kan du härma modemljudet utantill?" eller "Anser du dig ha uppfunnit uttrycket att googla?", då är det allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0