Massage, aajjjjjj

Tänkte sova nu, klockan är ungefär kvart i 11 på kvällen och imorgon har vi planerat att gå och hämta student ID:n samt hämta ut böcker. Idag gjorde jag även provet i kinesiska, skrev så mycket jag kunde och får reda på var jag hamnar imorgon. Efter provet gick vi och drack kaffe på ett café på universitetet där de även har alla övningsböcker om man vill låna för att plugga, grymt bra café. Sen gick vi och fick en efterlängtad massage, åh herreguuuud vad det gjorde ont!! Låg nästan och grät, har haft ont i nacke och axlar i cirka 2 veckor nu så behövde verkligen en massage. Men vilken pina. Lär väl ändå gå tillbaka om någon månad eller så, kostade 68 kr för en timma så det är väl ett ok pris. Kom just tillbaka från vårt favvoställe Ellen's som har Meal Deal på tisdagar, hamburgertallrik med dricka för 20 kr. Ja det var min dag i sin helhet, om nu någon var intresserad haha! Nu blir det läggdags. Gonatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0