Registration, Nanjing University

Helllooo there, kom precis tillbaka från registreringen vid Nanjing University, bara ett besök på polisstationen kvar så är allt klart för min vistelse här. Känns väldigt bra! Solen skiner och det är cirka 17 grader ute, snart ska vi iväg och skriva upp oss på yoga tror jag. Imorgon ska jag göra det där provet som visar vilken klass jag ska börja i, har varit supernervös för det innan men just nu känner jag mig ganska lugn. Jag kan ju inte mer än det jag kan och det jag inte lärt mig hittills lär jag mig nu i vår, det är ju faktiskt därför jag är här. Känner mig oerhört taggad!! Ne nu ska jag sortera den där jättehögen med papper som jag fick med mig idag, nog för att Kina är ett utvecklat land på många sätt så är det papper på print som gäller, helst allt handskrivet i så lång utsträckning som möjligt och 5 kopior av allt. Alan hjälpte mig att fylla i lite papper till polisen på kinesiska och mitt i allt hörde jag "jävla kineser alltså...", och då ska han kalla sig själv kines... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0