Storstädning och matlagning

Idag har vi storstädat hela lägenheten vilket verkligen behövdes kan jag ju säga, men grejen här är att det spelar egentligen ingen roll hur mycket man städar för det blir aldrig riktigt 100 % ändå. Sen har vi inhandlat köttfärs också, inte lite köttfärs utan ganska mycket så idag ska vi rulla köttbullar och fixa hamburgare som vi både kan äta idag och sen frysa in. Awesome! Sen har jag äntligen lyckats hitta nålar att sätta upp lite bilder med så såhär ser det just nu ut vid min säng:



Love it!

Kommentarer
Postat av: dani

Hey, jag tog ett av de där fotona!. Shit jag är så avis (Glad för din skull) att du är i freaking Kina!. Hoppas du har det sjukt bra!

/ Dani

2011-02-15 @ 13:15:30
URL: http://doublesessions.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0