Hello, good morning


Igår tog vi en promenad runt sjön på dagen, väldigt fint dekorerat även i parken runt den. I det här landet sparar man minsann inte på varken pynt eller el, för i det här landet finns det resurser så det både räcker och blir över det är en sak som är säkert. Sen bestämde vi ju oss återigen för att det är lite tråkigt att sitta hemma en hel kväll så utgång stod på programmet. Vi drog till Mazzo och efter det blev det Castle Bar, där träffade jag en av tjejerna vi spenderade nyår med. Hon drog med mig in i baren, så där stod hon och jag samt en bartender som inte brydde sig alls om att vi stod där. Hon började fixa med drinkar till oss och jag började känna mig lite missplacerad och frågade om vi verkligen bara kunde gå bakom bardisken och blanda egna drinkar hur som helst, då visade det dig att hon jobbar där ibland så det var tydligen helt okej. Haha! Rolig upplevelse, det var mycket folk och vi hade grymt kul som vanligt. Go China!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0