Eat, pray, love


Helt underbar bild för övrigt.

Kom precis in från en kvällspromenad med mamma, det va skönt att komma ut och andas lite frisk luft faktiskt efter allt packande idag. Ska lägga mig i soffan med en kopp te och ta en tidig kväll, sätter på en film med. Eat, love, pray. Julia Roberts, min barndomsfavoritskådis haha då jag som liten älskade filmer som Pretty Woman och Runaway Bride, I know I know men vem kan egentligen klandra mig. Sofia har dessutom rekommenderat den nya filmen med henne, den spelas delvis in på Bali precis på de ställena Sofia nyss kom hem från så det ska bli kul att se. Känner att jag vill vara utvilad imorgon, ska träffa lite vänner då för sista gången skulle jag tro på typ 6 månader.. Tråkigt men samtidigt ska det bli kul att komma ifrån Örebro ett tag. Så jag säger trevlig måndagskväll :)


Kommentarer
Postat av: Soff

Ja, visst var den underbar! Den måste vi se tillsamman igen när vi ses nästa gång :)

2011-02-02 @ 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0