Korean food on the menu tonight

Råkade sova lite länge idag, tror jag fortfarande har lite jet-lag i vilket fall som helst skyller jag på det. Just nu är det den 30 januari och klockan är ungefär 17.20. Tror det lutar åt att gå ut och äta koreansk mat ikväll på en resturang som tydligen ska vara superbra. Jag har ju sagt tidigare att maten här är extremt billig, igår kväll köpte vi take-away till kvällsmat på en gata som av utlänska studenter kallas "cheap-street", där kostar allt runt 10 kuai (ca 10 kr) eller mindre. Jag och Alan åt friterade nudlar med beef-smak, inte dem där smala nudlarna utan de tjockare som man skär till med en typ av skalare ser det ut som. Några kanske sett Kinas mat, där får Fredrik Önnevall själv prova på att skära till dem... Ska se om Celina vill dra iväg till en manikyr-salong någon dag snart med, mina naglar har haft sina bättre dagar kan jag ju säga. Hoppas alla har det bra och sen vill jag passa på att tacka för alla lyckönskningar som jag fått, så tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0