Lilla Örebro

Vi hamnade på Lilla Örebro till slut Sofia och jag, gillar det stället starkt och kan verkligen rekommendera det. Hade så jävla trevligt, länge sen jag kom hem efter en sån kanonkväll!! Hon är ju så jävla underbar med hahahhah skrattade ihjäl mig när hon drog historien om hur hon försöker hänga med i modet. Det löd undefär såhär:

Sofia: Sen fick jag en briljant idé! Om jag tar koftan jag har på mig nu under en kavaj så ser det precis ut som på Stella McCartneys visning för vårmodet 2011!! Det blir som en liten krage typ. Blev så jävla glad!! Kände att jag hade sån modekoll!!

Jag: Men varför tog du inte kavajen över då?  

Sofia: TROR DU JAG FICK PÅ MIG JACKJÄVELN DÅ?!??!

Hahhhhhaha underbara Sofia!


Kommentarer
Postat av: Robban

Trevligt att läsa :)



välkommna åter!

2011-09-07 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0