Svar på tal

Kommentar:

"Jag vet inte hur du är som person men jag tycker att du är ganska falsk och att du alltid vill vara på "spotlight" oavsett om det är positvt eller negativt. Hur kommer det sig att du lämnar en som kanske inte har varit bra för dig, och går tillbaka till en som har varit otrogen mot dig inte en gång men flera gånger? mitt råd till dig som tjej är att du borde tänka lite extra på vad du gör och att du lämnar tonårs livet bakom dig! lycka till i kina"

Svar:

Jag vill börja med att säga, nej du vet inte hur jag är som person och det jag antar att du syftar på är att jag för ett tag sedan gick ifrån en kille som jag då varit tillsammans med i ungefär ett år. Att bryta ett förhållande är alltid jobbigt oavsett, men jag känner verkligen att jag kan lämna både det och de senaste åren bakom mig vilket är väldigt skönt. Sedan påstår du att jag har gått tillbaka till någon, jag har absolut träffat killar efter uppbrottet med min förra pojkvän, men har aldrig haft några planer på mer än så. 2011 känns verkligen som en nystart för mig, om 3 dagar fyller jag 20 år och om 12 dagar åker jag till Kina och det känns som att det är mer än dags att lämna tonåren bakom mig eftersom det känns sådär att bli benämnd i samma åldersklass som 13-åringar... Sedan håller jag med dig om att man absolut bör tänka på både vad man gör och säger, men det oavsett om man är kille eller tjej. Tack för lyckönskningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0