Time for breakfast

Har tidigare räknat ner i månader och sedan dagar, nu räknar jag istället ner i endast timmar! Nu är det bara 20 timmar kvar tills jag lämnar Örebro för att bege mig mot Stockholm Arlanda. Har FORTFARANDE inte förstått att jag faktiskt inte kommer komma hem efter en eller två veckor. Försöker mata in det i huvudet på mig själv men det funkar ju inte! AAAHHHHH!!! Packar ännu lite mer idag och även fast hälften nu ligger i resväskan så känns det som om det är dubblet så mycket kaos med saker runt om, måste få ordning på det. Men först frukost, vad äter man till frukost såhär näst sista frukosten innan man får äta frukost på dumplings, nudlar, te och annat... Ojoj. Juice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0