Eric Saade, Sveriges svar på Justin Bieber

Rensar ur garderoben, vilket för övrigt börjar verka som ett evighetsarbete, och har samtidigt tvn på i bakgrunden och det regniga firandet av kronprinsessan Victorias födelsedag där plötsligt den där Eric Sa(aaaaa)ade kommer inhoppandes på scen och han måste ju vara Sveriges svar på Justin Bieber. Jag kan för mitt liv inte förstå hur småtjejer kan falla som stenar för båda de här killarna, för let's face it ingen av dem kan ju egentligen sjunga så jättebra och båda tror att de kan dansa bättre än de kanske kan. Kändisskapet har stigit de båda åt huvudet enligt mig vilket är lite sorgligt, de började som söta småkillar som folk tyckte va gulliga när de sjöng men de har nu utvecklats till riktigt självupptagna typer ni vet sådana som använder solglasögon inomhus och även fast det är mulet och regnar (och ja Eric nu riktar jag mig faktiskt mot dig, det regnade när du uppträdde på Bornholm och du sjöng under tak, solglasögon behövdes inte). Som om inte det var nog så har nu har även Saade skaffat en rappare som hoppar runt på scen lite emellan hans egna textrader, så som Bieber har Usher... Förutom att Usher är en världsartist. Jag tycker egentligen inte att jag behöver tillägga så mycket mer, tack för idag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0