Kanske för mycket Schulman...

Har lyssnat igenom jag vet inte hur många podcast program (vardera på cirka 1,5 timmar...) med Schulman show, där Alex Schulman är värd tillsammans med Klas Lindberg. Då och då figurerar även Alexs bror Calle i programmet. Jag vet inte om de där två killarna hade något speciellt i vattnet under deras uppväxt men ibland är dom ju helt galna, speciellt Calle som ibland är helt från vettet! Dock så gillar jag programmet jättemycket, de tar upp relevanta saker och diskuterar alltid med väl valda argument. Så om ni inte har hört progrmmet så ladda ner det gratis på iTunes! Man blir minst sagt inspirerad... En sak till. De pratar och kollar hela tiden läget på Twitter. Är det kanske bara jag som är efter? Måste ta och kolla upp det där, verkar vara nya Facebook, lite enklare, lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0