Lyckad kväll med Harry P som sällskap!!

.. men vad hade jag annars förväntat mig en helkväll med Sofia och Rebecka. Började med middag på den indiska restaurangen Karishma i stan i Örebro och den kan jag verkligen rekommendera för maten var grymt god. Efter det köpte vi alldeles för mycket godis för att sedan sätta oss i bänkraderna mitt blnd förväntatsfulla Harry Potter-fans för att de den allra sista filmen. En rolig omständighet värd att nämna var att Rebecka 10 minuter innan det är dags att kliva in i biosalongen börjar spåna i hur den förra filmen (Harry Potter och dödsrelikerna del 1) slutade. Sofia och jag började fylla i och då inser Rebecka till sin förtvivlan att hon inte har sett den! Jag och Sofia låg på golvet av skratt medan det blir mer och mer klart för henne att hon VERKLIGEN inte har sett sista filmens första del... När vi minuter senare kliver in i biosalongen ber biljett-killen oss att ta varsina glasögon. "... Rebecka, har du bokat 3D??" Rebecka: "Va? Har jag??" HAHAHHAHA Rebecka har då förvirrat sig bland reserveringssidorna på SFs hemsida och utan sin vetskap råkat boka 3D. Det visade sig dock vara väldigt bra att hon förvirrade sig i det för filmen var så grymt bra och mycket av det tack vare 3D-effekterna. Ja som sagt, en väldigt trevlig kväll tillsammans med bästa tjejerna och vår vän Harry P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0