4 dagar kvar i Nanjing

KÄNNS SOM EN EVIGHET men nu är det bara 4 dagar kvar i Nanjing innan det är dags för sista anhalten av det här äventyret, staden där allt började för lite mer än 5 månader sedan, Shanghai. Innan det har jag helgen kvar här och den ska jag ta vara på, ska hinna med att äta en sista gång på de ställen vi brukar gå till och jag tror faktiskt vi börjar idag med Skyways, och imorgon blir ett avslutande besök på Aqua City shoppingcenter där vi ska äta på en restaurang som Alan kollat upp. Ja, jag tror att det inte kommer bli några problem att fylla de här dagarna som är kvar! Men nedräkningen har garanterat börjat...


Slänger in lite inspiration för idag, 3.1 Phillip Lim '12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0