bored

Är i skrivande stund så otroligt boooooooredd...... Längtar tills proven är över och jag och Celina drar till Shanghai för att spendera sista veckan i Kina där. SÅKLART!! Var annars. Blir bara mer och mer kär i den staden ju mer tid jag spenderar där, den är helt underbar. Där finns verkligen allt vad det gäller mat, dryck och underhållning och har man inte upplevt Shanghai under nattetid så har man missat något, det är nämligen först då mörkret lagt sig som staden kommer till sin fulla rätt. Känner att det är så mycket mer jag vill hinna se och göra där innan jag åker hem till Sverige, det finns så många ställen och restauranger kvar att upptäcka. Får försöka hinna med så mycket som möjligt nästa vecka helt enkelt, ska leta på mina post-it lappar (en väldigt bra uppfinning det där med post-it btw...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0