Favourites. And not favourites.

Eftermiddagslektionen blev inställd idag vilket passar mig utmärkt eftersom jag hellre fixar inför Shanghai-resan än stressar med det nån timme innan jag åker. Igår drog vi alla ut och åt och umgicks med air force-amerikanarna som är här nu i ett par veckor, ganska roliga typer allihopa faktiskt även om jag drog hem tidigare än de andra då jag kände att jag ville redigera klart texten för idag så man slipper skämmas för att man inte gjort läxan. Uppgiften var att skriva om ens eget favorit resmål i Kina, ett ställe man har varit på och jag har gillat överallt jag har varit Beijing, Sanya, Xian osv. Men som ni alla vet eller kanske iallafall borde veta så finns det en stad jag alltid kommer tillbaka till... Just precis, Shanghai. Underbara, härliga Shanghai som jag till och med ska till senare ikväll. Hoppas det går bra på uppläsningen idag, wish me luck!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0