Förbereder Sverige-besök

Idag kunde jag äntligen fixa tågbiljetter efter många om och men, drar till Shanghai imorgon för tidigt fredag morgon anländer bästaste Sofia till Shanghais flygplats! Ringde och skulle dubbelkolla så bokningen av boendet stämde för jag fick ett mail där datumen var fel, ringde och skulle rätta till det men i deras dator stämde det visst ändå. Jaja, Kina, varför blir man inte förvånad. Vi kommer bo på en minuts gångavstånd från härliga The Bund som har utsikt över hela den nya delen av Shanghai! Underbart!! Nu ska jag sätta igång med läxorna så iallafall dem blir gjorde idag. Hör av mig senare, xoxo.


22 maj 2010, Rudbecksskolans bal, jag och bästa brudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0