Sommar i Sverige

Är det någonting jag saknar så är det sommar i Sverige! Det finns inget bättre. Sol, grillat, lukten av nyklippt gräs, regn som faktiskt svalkar, bad, häng med vänner i parken, ljumma kvällar på någon uteservering, jag saknar till och med grannens gräsklippare klockan 7 på morgonen (det kan jag få ångra att jag sa så fort jag kommer hem men...). Jag saknar det! Ska bara se till att njuta av den sista tiden här i Kina och ta vara på varenda minut jag har kvar. Sista riktiga veckan i skolan nu för nästa vecka är det finals som gäller, alla har pluggfeber så det ska bli så skönt när allt är över. Dags att dyka ner i plugget igen...

Betty vid Norasjön sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0