YES!!

Det gick riktigt bra på provet och jag är så glad!!! Det var det provet jag var mest orolig för så nu är det bara att bita ihop inför de två nästkommande. Jag bara skrev och skrev och skrev och efter halva provet så blev jag rädd för att kolla på resten av sidorna för jag ville inte jinxa det... Haha! Det gick bra, min lärare passerade till och med mig under provtiden och sa "väldigt bra". Så känner mig ganska stolt över mig själv faktiskt. Ja! Imorgon är nästa prov, det är lyssningstest så det går egentligen inte att förbereda, kanske kolla igenom lite ord men det är allt. Efter provet idag gick hela klassen och åt lunch tillsammans, skolan bjöd. Det va riktigt trevligt, även om alla är lite speciella i min klass så är de roliga. Nu har jag precis varit och druckit kaffe, ska sätta igång med plugget om ett par minuter. Återigen, sista veckan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0