Destination Shanghai

Nu drar Celina och jag iväg mot Shanghai, ikväll har vi planerat att gå på en känd japansk finrestaurang där Kill Bill bland annat har spelats in. Ska bli jättespännande, med oss har vi Wilhelm och sen ska vi kanske träffa en kompis till Celina i Shanghai med. Imorgon ska vi shoppa, vandra i de franska kvarteren, klippa och fixa håret och sen blir det utgång i världmetropolen på kvällen!! Kommer bli grymt, har med mig kameran såklart! Hörs på söndag, ciaaaoooo!  
 
Travel-outfit, destination: 上海!


Kommentarer
Postat av: Shelley

Jag bodde på Fuxingzhonglu复兴中路 som tillhörde de franska kvarteren (på kinesiska:法租界fazujie) när jag var liten. Mysigt område!

2011-03-25 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0